1. Személyes átvételi lehetőséget biztosítunk székhelyünkön  költségmentesen. Amennyiben ezzel az opcióval szeretnél élni, kérjük, hogy az átvétel idejét mindenképpen egyeztessük, mivel a székhely nem üzlet, igazán kár lenne elkerülni egymást. 
  2. A megrendelések kézbesítése a GLS Futárszolgálat együttműködésével történik munkanapokon 8-17 óra között az általad megadott címre. A Futárszolgálat részére történt csomag átadásakor e-mailben tájékoztatunk, majd a rugalmas kézbesítési szolgáltatás (FlexDeliveryService) keretén belül a GLS is küld neked egy tájékozató e-mailt a kiszállítás napjának reggelén, amely tartalmazza a GLS csomagszámot, a GLS call center telefonszámát (+36-29-88-67-00, +36-20-890-0660) és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről.
    A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül kiszállítási rendelkezést tudsz rögzíteni, amelyben kérheted a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban, illetve egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban vagy visszautasíthatod a csomag átvételét. Egyébként a futár háromszor próbálja meg a csomagot kézbesíteni.
    A GLS-sel feladott csomagok gyorsan és biztonságban megérkeznek, ez azt jelenti, hogy a belföldi csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek. Európában a GLS standard határidőket vállal, szomszédos országokba általában 24-48 óra, a távolabbi régiókba 72-120 óra az átfutási idő.
    További GLS info címzettek részére: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok
  3. GLS CsomagPontba történő szállítás
    A csomagpont szolgáltatás igénybevételével kényelmesen és saját időbeosztásod szerint veheted át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított.
    A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a részedre az áru kiszállításáról, amit 5 munkanapon belül tudsz átvenni, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.
    GLS CsomagPont kereső: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses
    CsomagPontba történő szállítás esetén szállítási címnek a sajátod helyett a fenti listából kiválasztott CsomagPont címét írd, megjegyzésként feltüntetve, hogy CsomagPont szállítás.

Törékeny termék esetében a legnagyobb odafigyelés ellenére is előfordulhat sérülés.

  1. Ha a küldemény szállítás alatt láthatóan sérült, a futárszolgálat kezeli, átnézi és a sérülés mértékétől függően dönt a kiszállításról.
  2. Előfordulhat, hogy sérülés a dobozon nem látszik, viszont mégis történt kár.
    • Amennyiben a csomag átvételekor már gyanús, hogy a kiszállított termék sérülhetett szállítás közben, kérjük, hogy bontsd fel a csomagot a futár jelenlétében. Amennyiben sérült, összetört a vásárolt termék, kérd kárfelvételi jegyzőkönyv rögzítését a futártól!
    • Ha nem történt jegyzőkönyvezés, kárbejelentést a kiszállítást követő 1 munkanapon belül írásban szükséges megtenni, hogy kártalanítani tudjunk, a határidőn túli kárigényt se mi, se a futárszolgálat  nem tudja teljesíteni.

Szállítási díj, GLS Futárszolgálat Magyarországon: 2.995 Ft a 30 kg-ot meg nem haladó csomagok esetében.

30 kg-tól minden további 30 kg-nál további 2.995 Ft a szállítási díj.

Szállítási díj, GLS Futárszolgálat Szlovákiába, Szlovéniába, Csehországba, Romániába, Horvátországba: 21.400 Ft 30 kg-ot meg nem haladó csomagok esetében, a felett egyeztetés szükséges.

Szállítási díj 60.000 FT rendeléstől és kevesebb, mint 30 kg-os csomag esetében, kivéve Szlovákia, Szlovénia, Csehország, Románia, Horvátország: ingyenes.

Sajnos előfordulhat, hogy olyan terméket rendeltél, amire pár napot várni kell, mert nincs éppen készleten, ebben az esetben igyekszünk mihamarabb értesíteni e-mail-ben és a várható szállítási időről is tájékoztatunk természetesen.

Kérés, kérdés esetén keress bátran, itt vagyunk, hogy segítsünk!