1. Személyes átvételi lehetőséget biztosítunk székhelyünkön  költségmentesen. Amennyiben ezzel az opcióval szeretnél élni, kérjük, hogy az átvétel idejét mindenképpen egyeztessük, mivel a székhely nem üzlet, igazán kár lenne elkerülni egymást.

    Photo by Bench Accounting

  2. A megrendelések kézbesítése a GLS Futárszolgálat együttműködésével történik munkanapokon 8-17 óra között az általad megadott címre. A Futárszolgálat részére történt csomag átadásakor e-mailben tájékoztatunk, majd a rugalmas kézbesítési szolgáltatás (FlexDeliveryService) keretén belül a GLS is küld neked egy tájékozató e-mailt a kiszállítás napjának reggelén, amely tartalmazza a GLS csomagszámot, a GLS call center telefonszámát (+3618020265) és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről.
    A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül kiszállítási rendelkezést tudsz rögzíteni, amelyben kérheted a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban, illetve egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban vagy visszautasíthatod a csomag átvételét. Egyébként a futár háromszor próbálja meg a csomagot kézbesíteni.
    A GLS-sel feladott csomagok gyorsan és biztonságban megérkeznek, ez azt jelenti, hogy a belföldi csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek. Európában a GLS standard határidőket vállal, szomszédos országokba általában 24-48 óra, a távolabbi régiókba 72-120 óra az átfutási idő.

Sajnos, mivel törékeny termékekről van szó, a legnagyobb odafigyelés ellenére is előfordulhat sérülés. Amennyiben a csomag átvételekor már gyanús, hogy a kiszállított termék sérülhetett szállítás közben, kérjük, hogy bontsd fel a csomagot a futár jelenlétében. Amennyiben sérült, összetört a vásárolt termék, kérd kárfelvételi jegyzőkönyv rögzítését a futártól!

Szállítási díj, GLS Futárszolgálat Magyarországon: 1.800 Ft

Szállítási díj, GLS Futárszolgálat Szlovákiába, Szlovéniába, Csehországba, Romániába, Horvátországba: 7.700 Ft

Szállítási díj 20.000 FT rendeléstől, kivéve Szlovákia, Szlovénia, Csehország, Románia, Horvátország: ingyenes

Sajnos előfordulhat, hogy olyan terméket rendeltél, amire pár napot várni kell, mert nincs éppen készleten, ebben az esetben igyekszünk mihamarabb értesíteni e-mail-ben és a várható szállítási időről is tájékoztatunk természetesen.

Kérés, kérdés esetén keress bátran, itt vagyunk, hogy segítsünk!